Veilig betalen met iDeal !
Verzending

Service informatie

14 dagen bedenktermijn

U kunt een product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn, komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Deze 14 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. Eventuele kosten en het risico van het retourzenden zijn voor rekening van de klant.

De bezorgkosten om het product afgeleverd te krijgen (van PlusOnderdelen naar klant), krijgt u na retourzending weer terug indien wij een product foutief geleverd hebben.

Foutieve leveringen en beschadigingen

Indien u constateert dat het artikel dat bij u is afgeleverd, niet overeenkomt met het door u bestelde artikel, mag u het artikel niet aan nemen. In zo'n geval dient u ons hiervan direct op de hoogte te stellen middels een e-mail of fax.

Ook wanneer u bij levering constateert dat uw bestelling is geopend of zware beschadigingen heeft, mag u het artikel niet in ontvangst te nemen. U dient ons hiervan direct op de hoogte te stellen, zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen en u een nieuw product kunnen leveren.

LET OP: Controleer uw bestelling bij aflevering direct op eventuele schade. Schadeclaims en/of omruiling achteraf kunnen niet in behandeling worden genomen.

Garantietermijn

Alle producten hebben een standaard fabrieksgarantie conform opgaaf van de betreffende fabrikant. De fabrieksgarantie geldt naast de wettelijke garantie. Mocht een product defect zijn of gaan, neem dan contact op met onze klantenservice via 079 331 54 54 of per mail. Afhankelijk van het product zoeken wij dan samen met u naar een passende oplossing.

Omdat het over het algemeen onderdelen van toestellen betreft kan meestal pas garantie afgegeven worden na beoordeling door de fabrikant (een onderdeel kan kapot lijken maar wellicht wordt dit veroorzaakt door een ander component).

Indien een artikel niet defect blijkt te zijn dan kan dit aan de klant geretourneerd worden tegen betaling van verzendkosten, of op afspraak afgehaald worden.

Retourprocedure

  • Neem contact op met onze klantenservice via 079 331 54 54 of per mail
  • Voeg de (kopie) factuur bij met daarop vermeld uw bankgegevens
  • Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur enkel complete producten retour in de onaangebroken originele verpakking
  • Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt, onvoldoende gefrankeerd wordt geweigerd.

Retouradres

PlusTotaal
T.a.v. afdeling Retouren
Philipsstraat 28
2722 NA Zoetermeer

Uitzonderingen bij retourneren of ruilen

Een aantal producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden:

  • Geopende verbruiksartikelen zoals kit en vloeistoffen
  • Aangebroken verpakkingen
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
  • Producten die gemonteerd zijn geweest
  • Artikelen die speciaal voor u gemaakt of besteld zijn

Klachten

Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen - indien aanwezig - kenbaar te maken.
Stuur een email met uw klacht en het factuurnummer van uw levering. PlusOnderdelen zal proberen hier zo spoedig mogelijk een passend antwoord op te geven.

winkelwagen

winkelwagen is leeg bekijk winkelwagen

Service

Voor vragen:
neem contact op met de klantenservice